MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Saturday, February 13, 2010

kaki sampai juga.


in da name of Allah da most gracious and da most merciful.


psstt.pssttt.balik rumah...jom??!
malam ini nak makan besar.

owh.dah tak nangis rindukan rumah.
wa dah macho macam ben 10.

harini.miss anum baik hati.
belanja kita orang yang 40 orang ni makan pizza dominos.
terperanjat betul.nasib baik wa tak ada sakit jantung.penyakit gatal-gatal jaa ada sikit.kahkahkah


okay.tu ja wa nak cakap.

selamat tahun baru cina.


-minggu ini.semua kentut-kentut pulang ke rumah-

*kentut-kentut alam bina.jauhkan diri anda daripada kertas dan charcoal buat sementara waktu.mari kita enjoy! nak angpau weyh.hehe*


-okay.kali ini wa nak cakap dengan serius.wahai kaum adam, jangan biarkan hawa hidup dengan fantasi.ahahahaha jangan percaya.again.wa tipu lagi,owh.bukankah lelaki lebih kuat berangan daripada perempuan?-




12 comments:

Firol said...

berangan merupakan kordinasi imaginasi dalam jigsaw.Andai terlaksana ia pasti hebat namun perlukan semangat dan azam....

ye berangan merupakan pembina kreatviti..cuma tidak boleh melampau

hafizmohamad said...

"haha.maen dan dipermainkan.xbaek salahkan kaum adam saja.
walaupun itu norma masyarkat kini.
hakikatnya.yang benar2 pasti.
dunia ini seimbang.
kaum adam.kaum hawa.
kami adam bukan pencipta mimpi.
itu bukan kaum adam.
kaum adam mimpi jadi realiti buat kaum hawa:)

bagi pencipta mimpi.
yang maenkan kaum hawa
itu bukan kaum adam.
mungkin tidak layak digelar"


okay.aku mengarut saja:)

eyes143.. said...

eh2.. epi CNY to u.. erkk.. sambut ker..? ngee..

epy oliday yunk!

-li.zue- said...

firol.

yup.
berangan..ilusi minda.
boleh jadi realiti.
atau kekal dalam fantasi.

beego.

"bagi pencipta mimpi.
yang maenkan kaum hawa
itu bukan kaum adam.
mungkin tidak layak digelar"

ikhlas drpd hati.
aku suka yang ini.

hawa kan dijadikan daripada tulang rusuk adam untuk dilindungi. =]


*lama aku pikir..nak reply comment korg ini.ahahaha thnx!
betul2 buat minda aku berfungsi.

-li.zue- said...

anin..

wa tak sambut.tapi..tengok orang sambut jaa! xD

happy holiday?
hurm.entah.tiba2 rasa macam tak suka cuti macam ini. -_-''

miss lolly a.k.a luvfareda said...

AHAKS.

LAKI KUAT BERANGAN ? yee kowt.


tapi mngikut kajian. pom lagi sukew berangan taw ~

GhOsToNe said...

slmt hari raya cina!

Ah Fatt said...

mana ada kami berangan
tp kawan2 ko cumel buat org makan buah berangan banyak2 haha

touyakaruma said...

Bila ku melihat gambar awek-awek cun confident aku berangan-rangan jap .

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

biar la hawa berfantasi...best apa...

-li.zue- said...

miss lolly.

ada ketika perempuan..
ada ketika..lelaki!
ahahaha

ghostone.
main mercun jom!!
angpau?? xD

ah fatt.
ehem2.aku ada skali kat situ taw.
*blushing2. kah99x
btw, mekaseh2.. segala pujian dikembalikan kepadaNya.

-li.zue- said...

owh touya.
ku juga begitu melihat pic2 awek ensem.
ahahaha
tak2.. pakwe ensem.

alvin.
tapi..kekadang makan diri ler!! =_=

Sign by Danasoft - Get Your Sign