MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Monday, January 4, 2010

and tomorrow's just a mystery, oh yeah, but that's okay.

in da name of Allah da most gracious and da most merciful

4 january 2009.
yeah.. gonna back to school! =]

mak aku cerita.macam-macam selalunya jadi masa hari pertama sekolah.
mak aku kata, aku tak buat perangai.hehe tak ada nya terpekik terlolong macam orang zaman sekarang kalau jumpa dato Siti dengan dato K jalan kat masjid India.sampai cikgu aku perlu lari keliling sekolah lebih kurang cam masuk acara lari tak ingat orang belakang dalam sukan komanwel untuk suruh aku masuk kelas balik.kiranya, dulu-dulu, aku ni pelajar contohlah. heh, sampai sekarang pun rasanya!
tapi, itu cerita mak aku lah. aku percaya ja. sebab, aku tahu..mak aku tak akan tipu punya.
kau orang pun wajib percaya cerita ini.wajib percaya.. bukan wajib tayang mcm cerita papadom tu!

kalau zaman primitif masa aku masuk sekolah dulu.. hari first sekolah gerenti aku gerak awal punye.sebab, nak rembat tempat duduk yg best! hoho plus, adrenalin overflow.. gumbira xterkata nak jumpa sahabat seperjuangan. heh, kalau yg pale otak keji.. xsabar nak pergi sekolah.sebab, dah tak boleh tahan nak tayang beg sekolah baru..yg ada roda punya! kasut sekolah baru..bermagnet! alat tulis baru.. baju sekolah baru, lelagi kalau yg baru naik martabat kat sekolah.. jadi prefect. HAHAHA.

tapi itu zaman dulu-dulu lah weii. sekarang ini, memang tak akan punya.. tak akan tak datang kelas lambat.tak kiralah first day ke.last day ke. entah apa-apa. hehe dah tak heran dah bab tayang-tayang ni. ngeee. janji datang dengan niat suci murni nak belajar kerana Nya. weeewiit! beg beroda? langsung dah tak peduli.. sebab. sekarang.. aku dah ada beg sekolah yang..





BESAR PUNYAA!

dah-dah.cukup2lah nganga tu.. tak yah nak rengek-rengek mintak abah, atok.. tok wan. ucu. jiran. atau cikgu korang belikan.. sebab, kat pasum ja ada beg ni. xD

okayy, see u guys at school!!

*minggu ni assignment aku melambak tak ingat.i dun get da point.. everything has to submitted on tuesday! macam dah tak ada hari lain dalam seminggu. daripada journal pasal 5 senses sampai ke sculpture kepala orang yg besar 2 kali ganda drpd normal. plus group assignment.. wat sculpture lagi.. semuanya. on tuesday.tuesday.tuesday!!*
*gonna have Basic Design class at Muzium Kesenian Islam this coming friday. larat betul miss anum tu, asek nak jalan-jalan.sape2 yang agak-agak nak autograph aku.jgn lupa datang sebelum subuh.sebab keadaan dijangka sesak.beratur yaa, amek number giliran. kita kan warga berhemah! ahahahahaaa. *


-welcome back to school-
.jangan nakal-nakal.dengar cakap cikgu.beri perhatian dalam kelas.hormati yang tua,sayangi yang muda.


2 comments:

ainazirah said...

eyh makcik.. dh 2010 laa

-li.zue- said...

hurm. saje je nk test.
nk tgk sape yg realize!
*ayat over. ngeh3x

tengkiu grandma.

weee.2010 sudah! =]

Sign by Danasoft - Get Your Sign