MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Tuesday, March 29, 2011

pergi main jauh-jauh.jangan duduk sebelah gua.



in da name of Allah da most gracious and da most merciful.



bila jari-jemari dah bermain di blogger.com,
pantang betul bila ada yang duduk di sebelah,
bertanya, "kau buat apa?"


gua yakin.andai ditanya blogger-blogger seantero dunia,
pasti beri jawapan serupa,


ahah.siapa suka bhai bila ada orang lain kat sebelah bila tiba masanya sampai seru untuk lu update blog?





erk.tapi mungkin juga gua sorang yang rasa macam tu. *gigit-gigit kuku*



macam biasa.gambar takde kena mengena.biasalah tu.propaganda. erk?






3 comments:

Wan Farhan said...

yo li zue.
hahaha..nice topic
lagi2 bila nak update blog depan member,
takot member bace lah konon kan?
hahaha

DuniakuAbstrak said...

tengah naik syeikh senyum-senyum hapdet blog member bleh plak skodeng senyap-senyap duduk belakang..

bila toleh belakang je..


dem


(--")


malu sampai rasa nak belasah dia sampai koma seminggu..

Anonymous said...

farhan,

hahah.bukan takut member baca.
tapi entah.macam tak best.
ceh.padahal nnt member baca gak kan bila dah publish.



ayul.

haaa.see.aku paham.
kalo case aku, rasa cm takde privacy. cm tak bebas.
tersekat idea dowh.

Sign by Danasoft - Get Your Sign