MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Thursday, April 9, 2009

tag JEED n ALIA.. oh no! she's leaving... educamp?


tag ALIA~


*Adakah anda suke blogging? Kenapa?

yup! Bolehlah kot.. untuk mengisi masa lapang yg terlebih pada masa ini.. + tambah bahan bacaan..

*Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?

sy dah ada mak dan abah + family + kwn2… herm.. pura2 xfaham soalan pula… ada ke org tak nak?

*Taken or single? mana lagi bagus?

SIMPLE!

*Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

never seriously fall in love yet~

*Ciri-ciri idaman gf/bf anda? Nyatakan 5

Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati
Kau permata

Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku

Haa.. fahamkan ajelah lirik lagu bisikan nurani nie yaa~


*Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?

sudah dimaklumkn pada post sebelum ini… hahaa~

*Nak berapa anak?

masih belum difikirkan~



____________________________________________________________

tag SAJEEDAH~


1.Bekas kekasih saya adalah :
tidak perlu dijawab.. old time story! Kanak2 punya cerita..

2. Saya sedang mendengar :
damba kasih-inteam lalala~

3. Mungkin saya patut :
berhenti merepek2..

4. Saya suka :

apa yg Allah tetapkan untuk saya!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
rindu bangat sama mereka.. nk nangis nie!

6. Saya tak paham :
kenapalah saya.. entah.. nakal sgt!

7. Saya kehilangan :
entah.. xboleh dilistkan!

8. Ramai yang berkata :
apa yg mereka suka… tanpa pedulikan org lain..

9. Makna nama saya :
yg cantik menawan.. sori2.. cm nk gelak lak.. thnx mak dan abah!

10. Cinta itu adalah:
anugerah dari Allah~

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
buat apa yg ditakdirkan untuknya… mungkin baca tag ini? Syukran yaa~

12. Saya akan cuba :

jadi anak yg baik!!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
mcm ayat jeed.. hubungan dengan org2 yg saya sayang.. hubungan mak n abah!

14. Telefon bimbit saya :

masih sihat walafiat!

15. Bila saya terjaga dari tidur :
pergi bilik airlah.. ambil wudhu


16. Saya paling meluat apabila :
saya perlu berkomunikasi dgn org yg bajet bagus.. maaflah!

17. Pesta/Parti adalah :
sesuatu yg kurang baik berbanding kenduri kesyukuran!

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kura-kura.. tu je yg berani pegang! Da one n only~

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
entah.. until now.. I’m very happy with my life! Thank you Allah..

20. Hari ini :
saya sgt busy.. tp masih smpat wat tag n tag org! hahaa~

21. Malam ini saya akan :
pergi beli hp baru! Ngee~

22. Esok pula saya akan :
ke KISAS

23. Saya betul2 inginkan :
Kereta! Yeke? Cam banyak je lagi.. nak abang dan kakak boleh tak? hehe

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
tiada anggota yg tertanggal dan berubah tempat.. Alhamdulillah..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
sgt banyak di Malaysia.. tp mlas nk pergi

26. Makanan Barat atau Jepun :
bkn makanan kucing~

27. Bilik yang terang atau gelap :
ada lampu ke tak?

28. Makanan segera adalah :
lawan makanan tak segera! + doktor tak kasi mkn!

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
sabar.. itu ujian Allah!

30. Siapa yang anda nak tag?

bawa bersabar.. nnt sy listkan!



saya mahu tag:
1.Farihah
2.sabrina 3.aisyah nazirah 4.syahirah azmi 5.dila dean 6.amir 7.wawan 8.azam 9.syara 10.che paan
camni ye.. yang ganjil ambil tag yg 1st.. yg genap ambil tag yg 2nd.. tq2!!
________________________________________________________________
MyEm0.Com

Oh no.. she’s going to leave.. isk..isk..isk.. who’s she? EFFA a.k.a Ipah… how dare u beb! She’s going to move to her new house.. far.. far.. away from my house.. herm.. about 500 meters! Wahaa~ I tell u the truth.. for me.. I’m gonna lost a friend.. to chit chat.. + pok pek.. hahaa~ after this… huh.. it will be hard for both of us.. to hang out together! Owh.. that’s include our mother too yaa~ our mom are best friends… so do I! she’s one of my best friend.. another friend who gonna leaves me.. ika also had moved before.. waa… when will be my turn?? I can’t wait to decorate my new bedroom.. I would love to make it.. ONLY BLACK & WHITE! Hahaa~ nice +++ simple colours.. huh… yup! 500 meters isn’t too far..tapi atas bukit okeyy! and I’m not kind of people who likes to… jalan2 merayap2.. keluar dari rumah ngeh3 exercise pun .. indoor je! Huhu herm.. except for shopping.. jogging.. outdoor yaa! Mana ada org shopping indoor?? Waa… sampai hati ko ipah.. xpe2 zue.. rilex2!


______________________________________________________________________________

huwaa... i'm feel like i'm going to freeze!! do you feel what i'm feel right now??? of course not.. u're not in my shoes.. except for those who going to MARA's i/v..besides.. i'm really sure that u're already well prepared for such this i/v yaa! educamp?? oh no... baru nk ngelak dari pergi i/v2 ni! but it's ok.. Allah have decide the best for me.. i already got the chance.. after being rejected by MARA.. yg memang tak diharap2kan pun.. wakaka~ so.. i have to do my best!! huh.... but.. alone??? erk... tulah.. dulu asyik berteman.. skrg?? seorg diri.. herm. mmglah ada teman2 yg lain.. but they're from the opposite gender ok!? just imagine.. huh.. no need! oklah.. think positive! just grab this opportunity.. u're going to meet more friends.. gonna have more experience.. zue.. u like it rite? yeah2! wish me luck k..

MyEm0.Com

herm.. petroleum geoscience? pening lah plak.. huwaa... okey.. stop talking nonsense zue! don't waste ur time.. bye2 kamoo! i need to make some preparation~

MyEm0.com

6 comments:

cik sabon said...

ok.zue.dalam process tag tu..aku xde keje ni..

xpela zue..
pergi jela educamp tu sorang2..
make new friends ok..
just jaga dirila kat sane..
selamatla aku x apply ptronas..
haha..

syara said...

pegila educamp dgn IZZUDDIN..hahaha

wa..aku ganjil..ok2 nnti aku buat..sibuk sket.hehe

Anonymous said...

aue!
takottt
aaaaa!

NourlHousna Tawfiq said...

ct zue ku..
pegi bwat leklok ea..
ko mmg bulleh!
chaiyok..
meh la bc kata2 smgt ku dlm post semoga berjaya~
baca taw..
ku doakan ko bjaya deyh~

Black Feather said...

wahai zue comey..
all da best! uhu

-li.zue- said...

thanx SEMUA!!!!!
SYYYYGGGG korg~

Sign by Danasoft - Get Your Sign