MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Saturday, July 23, 2011

ramadhan tujuh tahun dulu datang lagi tahun ini


in da name of Allah da most gracious and da most merciful


nampak tak berapa ramai yang like? *batak*

"alhamdulillah. jutaan terima kasih kepada ibubapa, ahli keluarga, rakan-rakan, majikan saya Mark Zuck-taktahuejamalasnakgoogle, fans terutamanya "kelab peminat hanglizue gorgeous" and all da supporters yang sudi memberikan sokongan padu tidak henti-henti sehingga saya berjaya ke tahap ini. saya sedar, tanpa sokongan anda semua, siapalah saya di arena mukabuku pada hari ini. akhir kata, usaha itu tangga kejayaan, tiada tangga, gunalah elevator! love u alls. u guys are awesome!"

oh.maaflah.sedikit banyak exaggerate di situ. takpelah. it's a beautiful nite. and im looking for something dumb to do~~

cut the craps please. ;p
okaylah. aku rasa Ramadhan tahun ni lain. lagi bermakna. sebab boleh puasa kat rumah for the whole month. :) and see, ramai yang agree pasal ni. *okay. aku tak expect lah kan ramai orang rasa benda yang sama jugak. hehe ni sebenarnya purpose kenapa aku tempek gambar atas tu kat sini.bukan nak show off okayy. tee hee

which means, keputusan untuk bagi budak-budak u cuti sama macam summer holidays pada tahun ni adalah amat berbaloi-baloi ye tuan" dan puan". YES, penantian itu satu penyeksaan. hahaha tapi penantian after seven years berpuasa kat hostel could be considered as rahmat tuhan yang membahagiakan :'3 *7 years for me. others maybe more than that.

alhamdulillah. stop kejap makan nasi kawah. tahun ni dah tak payah berebut or pening kepala nak fikir berbuka nak makan apa. takyah buat drama sedih tiap-tiap pagi dengan rumate, sahur minum air mineral dengan makan kurma je. >.< lepas ni tak complain dah kalau kena puasa kat hostel sebab tinggal a few years je lagi nak stay hostel. mueheheh


klik untuk tumbesaran sempurna

rindu suasana nak puasa dengan family macam tujuh tahun yang dulu. but for sure lah, there'll be some differences kan? heyy reality check. tujuh tahun beb. kalau dulu kau besar kelingking je. sekarang dah besar tiang lampu. okay. takde kena mengena. hahah

still don't have any ideas apa nak buat bila puasa kat rumah? maybe, as a suggestion, kita boleh try buat apa yang diorang ni buat kot, contengan jalanan ramadhan, link.

Ahlan Wasahlan ya Ramadhan


countdown : 8 days left before Ramadhan.

puasa dah ganti? kehkeh

gonna work hard to make sure Ramadhan tahun ini penuh bermakna. :)



3 comments:

cik sabon said...

unlike! aku still kene pose kat kolejjjj... argh!!! stressss (okay saja nak drama) ahaaa

so cuty ni jgn ada alasan skip tarawikh. tak khatam quran, tak qiyam. tak mathurat.(cakap kat crmin aku ni) tak tngok tv masakan. tak buat kuih raya. tak buat kad raya untuk aku. and yg plg pnting WAJIB sediakan aku duit raya.

so amacam? hahaha

Kak Amy said...

Salam kenal,

Singgah sini dan follow, happy blogging..jemput ke blog saya ye..

-li.zue- said...

sabun.


drama queen! hahaha baiklah.baiklah.kena follow checklist ramadhan ni :)

duit raya? apa tu? apa tu?
dtglah rumah dulu! kehkeh

amy

salam kenal and happy blogging too! :D

Sign by Danasoft - Get Your Sign