MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Saturday, January 1, 2011

salam takziah.


in da name of Allah da most gracious and da most merciful.

pelakon Faizal Yusoff meninggal.
nasib baik baca kat status kumin.
kalau tak, tak tahu pun.

terus mak call mak cik azie.
untuk confirmkan balik.betullah cerita tu.arwah meninggal sebelum pukul 3 tadi.

kesian isteri dia, baru je diorang kahwin kan.
kesian jugak dekat nana, orang-orang keliling dia,
faizal.. achik.. meninggal masa usia muda.

Allah lebih sayangkan arwah, sebab tu dah panggil awal-awal.

semoga roh arwah ditempatkan dalam kalangan hamba-hambaNya yang beriman dan beramal soleh.


pembukaan tahun baru yang sedih untuk keluarga arwah.

hmm.yang kita ni tak tahu lagi ajal maut macammana kan?



2 comments:

DuniakuAbstrak said...

hehe

baru nak buat onar kat sini tapi kau post benda sedih plak..

tak tgok adamaya...takziah kpd mereka..

-li.zue- said...

ayull.


oh.aku dah baik skrg ni.*bajet*

takpe.tak kenal pun takpe kan.
sedekahkan al fatihah je. =)

Sign by Danasoft - Get Your Sign