MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Friday, December 4, 2009

are u in love?? wink2. ngaku jelaa weyy! =p

in da name of Allah da most gracious n da most merciful

Cara Untuk Mengetahui Kamu Mencintai Seseorang

12:
Kamu bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila kamu tidur, kamu masih teringat padanya.


11:
Kamu berjalan dengan perlahan sekali bila bersama dengannya.

10:
Kamu rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya.

9:
Kamu akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya.

8:
Bila kamu memandangnya, kamu tidak nampak orang lain di sekeliling. Kamu hanya nampak dia...

6:
Dia adalah segalanya yang kamu ingin fikirkan.

5:
Kamu perasan kamu sentiasa senyum apabila kamu memandangnya.

4:
Kamu akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan kamu berjumpa dengannya.

3:
Semasa kamu sedang membaca ini, dalam fikiran kamu terbayang wajah dia sahaja.

2:
Kamu begitu asyik memikirkan tentang dirinya sehingga kamu tidak perasan bahawa nombor tujuh hilang/tiada.

1:
Kamu akan balik ke atas untuk memastikan adalah betul tiada no 7 dan kamu akan tergelak sendiri.

ehem2.teringat kat sape weyy?? *kening2..

bab2 cintan cintun ni..
bak kata kawan aku,jimah.. focus on study dulu.sekarang bukan masanya!
mende ni akan datang secara automatiknya bila masa yg sesuai nanti.
*eyh2 jimah..ko de ckp cmni kan? ak lupe r ayat ko. ahahaa

"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school."
Albert Einstein


"فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ : Therefore stand firm (in straight Path) as thou art commanded," (11:112)

14 comments:

hafizmohamad said...

nice!:)

nwahdaty91 said...

datz ryte dear!!..huhu..

blajaq lu la..
awat dop pk cintan2 nih..huhu:)

Baihaqi said...

mana lah tahu no.7 tak de...
baca tak tengok no. pun...mana nak perasan..haha

p/s: kalau focus dlm dua2 buleh tak?

farzanaf said...

*tersedak2*






haha.

-li.zue- said...

beegogo..
eleh.aku atw ko duk igt kt sape..
heh.smpai tersedak2 die!!
kah999xx

wahdaty..
ehehe.btol3.sdg cuba ntuk blaja tanpa bercinta dulu.

-li.zue- said...

bai.
elele ayat nk cover jaa!
xnk tgk num kunun.
ahahaa

focus on both?
hurm..anda tahu ape yg terbaeek ntuk anda kan? =]

-li.zue- said...

farz..
ala mak cik..tersedak2 plak..
nk sy suh pk cik amek air?
ngeh3x

uar_nee said...

haha
bak kate kwn aku gak
asl la nk cintecintun
decide bler nk kawen
ckp kat mk bpk
mk bpk carikkan
kan senang?
haha
(tataw la if this ever work 4 u.hehe)

-li.zue- said...

wanee..
eheheheeeeee.
kalo yg tu.
ak cm xbape stuju weyyy!! =]
ngeeee.
pekata sama2 cari wif parents?

awe said...

owh..aku bru sdar aku tgh bcinta
haha..
jk..

kalo mak aku cari aku xberkenan cane cik zue
haish

fadh said...

amboi2....
ko ke 2 yang sedang dilamun angaus...
huhu~

-li.zue- said...

awe..

ak nk dedicate lagu..
"sedang ingin bercinta"
ntuk ko~ ahahaa

aku sdg ingin brcinta kerana,,,,
mungkin ada kamu..
di sini...
lalalaa~

ko mybe xberkenan..
tp,yg tu bley jd yg terbaek!
kan2? ehehe

-li.zue- said...

tut..
sape yg ke 2 beb?
ehem2.ntah2 ko mngata diri sndiri eyh.
ahahaa

Putra Al-Maliki said...

macam pernah bace jer.. tapi di mana yer? anyway, nice repeating entry.. =)

psst;: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

Sign by Danasoft - Get Your Sign