MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Sunday, November 1, 2009

syukor ckp..masuklah meminang!

in da name of Allah da most gracious and da most merciful.


aku dah lima hari dekat rumah.

jangan risau.
beras kat dapur tak berganjak lagi pun.
makan sepanjang masa hanyalah part-time job.bukan full-time job gue.

malas nak 'naik-tarikh' blog ini.
farell yg ajar aku ajaran sesat ni.
'naik-tarikh' = update!
farihah sungguh tak berwibawa.
dasar Mak Pin.
ahahahahahaaaaaaaa


semalam aku pergi majlis kahwin.

best.

mengisi kebuhsanan hari cuti.

heh.rasa cam nk suruh mak masuk meminang anak orang.
yelaa.tak kan anak beruk.
codo~ confirm kena reject punya.


syukor cakap.. "apa ke bengong kau zue?? tak sedar diri gaban" XD
sape syukor?? scandal baru aku..
pergilah tengok cerita papadom weyy.


"The worst thing you can do for love is deny it..so when you find that special someone, don't let anyone or anything to get in your way.."



- 2 minggu ni.aku rasa macam nak muhasabah diri.nak daftar pergi kem jati diri boleh tak? -


MyEm0.Com

4 comments:

syara said...

huyo..ni mcm ayat dilazul..haha..takot seh jd bf ko..hee

sabrina said...

sape weh syukor??

aku setuju ko g kem motivasi..

adik aku baru je balik dari kem motivasi alihan pelajar..yg bawah dr asmadi tuh..

gerenti ko have fun.

-li.zue- said...

syara.

aah pon.ak men kebas jaa!
huahaua

apsal takot plak?
meh r kasi try dulu.

-li.zue- said...
This comment has been removed by the author.

Sign by Danasoft - Get Your Sign