MENULIS UNTUK KEPUASAN DIRI, TAPI KADANGKALA HIDUP TERASA LEBIH INDAH BILA DAPAT MEMBAHAGIAKAN YANG LAIN.

Friday, July 31, 2009

++HiBeRnATe vs SyAaBaN++

in da name of Allah da most gracious and da most merciful



inche amir.. saya dh redo project saya.. bagi A plz!! XD

huwaa... satu dooling dh beres!! tarian bahagia~ bahagia..bahagia..bahagia...


tinggal lagi dua hari cuti = dua hari lagi untuk berhibernate!! ahakz
erk.. assignment belum beres!



syaaban? sabda Nabi Muhammad s.a.w "..bulan ini bercabang banyak kebaikan.."
hurm.. tak nak sia2kan peluang dah..

see yaa~

p/s : suka game kat blog ecah nazirah!

8 comments:

nwahdaty89 said...

weih..
ko xyah risau la sal assgnmnt 2
konpem xda owg ciapnyer
wakakka..
heheh..
xda la..
ak pown xciap..
2 jer..dogaan2

.:namakusab.: said...

whoa..
satu lg hasil seni CT yg boleh dijual.
seyes zue boleh wat jual.
ko edit biar letak wane.
ak org 1st beli weh..
;)

syaaban..
ak pon x mau sia2kan peluang weh..
adik laki ak ni stret dah pose..
asyik tye aku je asal ak x pose.
haha..

gem echa tu aku pena main kat kem.
u noe what?
name aku naik.
ade sorang mbr ak ni g letak no ak kat kotak no 4.
hehe..

zue..
cepat g hibernate..!!

ainazirah said...

oho~
jgn lepaskan peluang~

p/s: ko ske ak ke? mekasih2..hahaha

fatinfaez said...

zue.
assngment fatin
pun ade yg berlobang.
hehe..

~cik zue~ said...

~wahdaty

assignment?? hahaa mmg tak risau pun..
mmg dh konpem ramai xsiap..
bley wat pakatan bersekutu dowh!

~cik zue~ said...

~SAB

jual?? bape sen je kot nilai die.. huhu

nama ko naek sab?? wushoooo~

ak... nak hibernate lagi.. xckup hibernate.. waaa!

~cik zue~ said...

~ecah

yadda2~ making effort ntuk xlepaskan peluang.. XD

bile lak ak kata ak suka ko?? isk33x

~cik zue~ said...

~faten

iye?? sekufulah kite.. wakakaa

Sign by Danasoft - Get Your Sign